Freitag, 19. September 2008

Mir gehts besser, Jetzt ist Sibylle dran...

Mal vorne weg... die erste Diagnose des Arztes in Jaipur war eine Fehldiagnose! Es ist zum Glueck keine Malaria, sondern "nur" eine Virusinfektion, die ich in den letzten Tagen mit mir trug. Kopfschmerzen zum Abwinken, Schuettelfrost wie in den Bergen, Schwitzen en masse, Gliederschmerzen und eine nicht funktionierende Verdauung :-)... Nach 4 Tagen geht es mir wieder ganz normal, leider hat es nun Sibylle erwischt. Zum Glueck "nur" schreckliche Bauchschmerzen und Durchfall. Und leider muessen wir ausgerechnet jetzt mit dem Zug und Bus nach Kathmandu reisen. Die Reise dauert total 18 Stunden und wird mit Sicherheit kein Zuckerschlecken... auf jeden Fall fuer Sibylle nicht.

Die letzten beiden Tagen haben wir nun in Varanasi verbracht... eine sehr heilige Stadt fuer die Hindus, aber mit Ausnahme des Ganges gibt es hier nicht viel Neues zu sehen. Nach gut 3 Wochen (Total ca. 5000 km) verlassen wir nun Indien. Es war eine sehr intensive und zum Teil sehr harte Zeit, jedoch auch sehr schoen. Viele neue Sachen konnten wir sehen und verdammt viel Erfahrung sammeln, was ein Backpacker so fuer Tricks haben muss. Unsere erste Zugreise von Agra nach Varanasi war auch ein Erlebnis :-)

Wir hoffen, euch geht es gut und dass ihr nicht zu kalt habt. Zur Zeit haben wir 18.18 Uhr und es ist immer noch mehr als 30 Grad, trotz Regen zwischendurch...

Beste Gruesse aus Varanasi
Sibylle + Dario

1 Kommentar:

Claudia hat gesagt…

Hoi zäme dir Wäutebummler.
Schön immer wieder vo öich z ghöre!
Ha öich eigendlich scho letscht Wuche ä rise Roman gschribe, dr Awre het mir äber leider aues glösche wü mir nid hei gwüsst wie i logge. Hoffe dir siget beidi wider fit u munter!!! U überhoupt, dr schisser u kopfweh isch äue no öppis vom harmlosere wo dir dert chöit ufläse. Gueti besserig anyway! Am Awre geits eigendlich guet, er isch immer chli am büffle für sini Prüefige nächt Summer. I bi immer chli am pützerle, wäsche u o uf mim bügu am schaffe. Dr Yonatan isch immer wie Pupertierender u luegt auem nache wo zwöi Bei het ohni Eier. U dr Sharonito isch immer no dr glich chli klugscheisser u schnuri wi geng. Letscht wuche hani Geburi gha u di ganzi Fämili isch bi üs zu Inschera (Aethiopischem Essen) iglade gsi. Sisch gmüetlich u luschtig gsi. Am Fritig, letscht Wuche bini i öire aute Heimat in Murte gsi ga d' Nadia bsueche di isch scho sit Wuchene krank (Lungeentzündig). S' het äber guet ta i dere Naturoase z si. Ha dert bim Weier schlabber Gras usegfischet, chli gschwitzt u gmoret, aber s' het mir soooo guet ta. U z Büsi vor Nadia het mir die ganzi Zyt gseuschaft gleischtet. Di letschte zwöi Täg isch entlich d' Sunne wider ämau cho sälu säge. U de hei mir grad ä Spaziergang i Nonnas Wäuder gmacht. Mir si nämmlich eh grad zu ihre gange aui üsi Jungs ga verbi bringe dr Alessio includet, so hei dr Awre u ig u o dr Mänu ud Rebecca äs Chinderfreis Week-end chönne gniesse. D' Marutschga (Mara) het's o zimmlich verwütscht si isch o am Chränkäle. Auso me weiss ig jetze grad nümme a News. Dr Awre päget no hinger füre i söu n'ech la Grüesse. Mir warte scho gschpannt uf die nächschte Nachrichte u schöne Fötelis vo öire schpannente Reis! S' isch fascht aus würd me ufe nächscht Fium vore spannente Soap warte. Auso machets guet u häbet sorg zunenang!!! Bhüet nech Gott ciao Claudia