Montag, 8. September 2008

Wir lassen die Wueste hinter uns!

Hallo Zaeme!
Mir hoffe aes geit oeich glich guet wie ues?!
Mir hei scho so viu sache doerfe erlaebe u gseh, dass mr gar nid wuesse wo genau mir soue afa.
Delhi hei mr nach 3 taeg doerfe verlah, was mr sehr froh drueber si. Mandawa uese erst ort nach Delhi isch aes haerzigs doerfli gsi. Vo Bikaner us isches naer immer meh id wuesti gange. 50 km vor dr graenze zu Pakistan hei mr ae camelsafari trip gmacht. Im moment simer z Jodhpur wo wieder ae chli meh los isch, weder die letschte 2-3 taeg. Mir hei oebe um die 35-45 Grad und am abe chuelds nid wuerklech ab. Iz simer oebe no 8 taeg in Rajasthan ungerwaegs bevor mir naer z Agra uese Guide verloeh.

D Luet hie in Indie si ganz liebi u lachendi luet. si nid wuerklech puenktlech, aber das spiut ide ferie kei roue. :o)

Ganz liebi Gruess usem heisse Indie.

Dario u Sibylle

1 Kommentar:

awraris hat gesagt…

Hoi zämme
Schön eure Bericht zu lesen. Wie geht euch so? Und Dario, geht es dir besser? Wünsche ich dir eine baldige Genesung.

Bis Bald und eine spanende Reise.

Lieber Gruss
Awraris