Donnerstag, 9. Oktober 2008

Bangkok





Hallo dir liebe
Mir hei z Kathmandu bereits am 07. Oktober doerfe abfluege richtig Bangkok. Thai airways isch ae sehr gueti fluggseuschauft. Mir hei no nie so viu beifreiheit doerfe gniesse wie i daem flug. me chunt sich nid so vor, wine sardine ir buechse =). das sehr starch bewoeukt isch gsi, hei mir eigentlech nuem dermit graechnet ga dr mont everest no zgseh. aber bim so wouche foetele isch mir de ploetzlech sone baergspitze ufgfaue... u da ischer gsi dr mont everest!!!! riesig u mega schoen, mir hei ues riesig gfroeit ihn doch no zgseh bevor mir definitv furt vo nepal si, dr hammer =)). z bangkok acho, hei mr z taxi zum hotel gno, das ihn bangkok a daem abe nid grad sehr ruhig zue und haer isch gange, heimer doch die sichereri variante gno. z guest house isch wie immer eifach u sehr suber. d badzimmer si dismau ou im gang duse u nid im zimmer, aber isch wie gseit tip top. d ueberraschig isch glunge ae tag fruecher hie z si, d franzose si ueberwaeutigt gsi =). am tag druf simer sauber chli ueberrascht worde, womer doch grad relativ frueh am vormittag dr saendu ud linda us dr schwiiz hei troffe, bevor si ueberhoupt i ihres guest house hei choene ichecke. nachdem mir si begruesst hei u mit ihne agstosse hei, simer die ersti bootstour ga mache. dr sleepingbuddha isch riesig gsi u mega schoen. die richtige woerter derfuer zfinde isch schwierig isch eifach ueberwaeutigend. am abe simer naer z erste mau ad khao san roude, wo ei shop nachem andere steit, ga flaniere. z grosse shope heimer no lasi, da mir gester iz MBK si. das isch hie in bangkok z groesste ichoufszaentrum ueberhaupt. i chanech nid saege wie viu stoeck, aber viu z viu. mir hei oebe gsammthaft 3-4 h ir gliche etage verbracht =). Am abe hei mir ues naer au zaeme (schwiizer u franzose mit thais) ire chline schoene schnuggelige bar d kante gae. ufem heiwaeg isch nuem jede grad gluefe =). dr aukohol u die hitz moege sich eifach nid guet vertrage. mir daenke das mirs huet ae chli ruhiger waerde aga, da die einte u andere ire kater muese uskuriere hi hi!! z einzige womer huet no mache, isch dr reis i suede vo thailand resp. uf ko phaniang (oder so) bueche fuer am sunntiabe.
Merci nomau fuer die schoene brichte us dr schwiiz.
dicke heisse muntsch us bangkok.

Sibylle u Dario








1 Kommentar:

pascal hat gesagt…

Hallo Schweizer

Wie man sieht und hört geht es euch gut! Das freut uns! Wir sind wieder heil zuhause angekommen, leider!
Dies bedeutet, dass wir wieder zu unserem "Telefon" Alltag zurückgekehrt sind.(Ihr wisst was ich meine)
Im Moment sitze ich am PC mit Pooh am Telefon, welche gerade einen weiteren Arbeitstag auf Ihrer Ferieninsel hinter sich gebracht hat.
Wir wünschen euch eine wunderschöne Weiterreise und ihr wisst ja, wenn ihr in Phuket seid, meldet euch doch bei Pooh!

Pascal & Pooh
irgendwo zwischen Tikkethunga und Ghorepani(am Ende der 3500 Treppentritte)