Sonntag, 26. Oktober 2008

Ein Stueck Paradies auf Koh Phangan













Hallo Leute
Wi dir choeit gseh, hei mir die letschte 2 Wuche im Paradies glaebt =). Ueses Bungalow isch grad direkt naebem Meer gsi, so dass mir mit Meeresrusche hei doerfe ischlafe u erwache. Z Bungalow isch zwar raecht chli u rustikal gsi, aber aes het lengstens glaengt. Fuer dass dases Monsumzyt isch gsi, hei mr doch raecht schoens Waetter ga. Mir hei sehr viu Sunne choene tanke (was dr eint u dr ander vo oeich evtl. ou choent bruche), fuer uesi witeri Reis i Norde vo Thailand. Nach dr erste Wuche hei mr doch naer chli z Beduerfnis ga, d Insle chli z erkunde. Wie dir ja gseht het das unheimlech Spass gmacht u mir hei sehr viu vor Insle choene gseh, ou wenns ues a daem Tag doch ae chli verschiffet het =). Mir hei denn gmerkt, dass mr doch dr schoenst Strand vo dere Insle verwuetscht hei. Viu gits vor Insle Koh Phangan nueme z saege, usert dass mir ues wuerklech hei choene erhole us mit voue zueg gnosse hei. Uf dr Rueckreis hei mir no ae Umwaeg ueber Ranong gmacht, wo mir ueber d Graenze uf Myanmar hei muesse, damit mir ueses Visa fuer Thailand hei choene verlaengere. U nomau einisch meh simer mitemne Lokale Bus zrug uf Bangkok cho, diesmau het aber aus guet klappet =). Ufem Nachtboot vo Koh Phangan ufz Festland hei mr ae Englaender lehre kenne wie nr im Buiderbuech steit. Bsoffe u vou uf Paranoia... aer het ues Gschichtli verzeut wie dases ufem Nachtboot duet, wenns stuermisch isch u het ues zur Beruhigung aes paar Valiumtablette woue offeriere =). Si nid suber die Englaender!
Iz verbringe mir no ae gueti Wuche z Bangkok u erwarte mit froeid uesi Fruende Diana, Reto u Nicu! U bis denn verbringe mir no uesi Zyt mit de Franzose Betty u Alex, bis si ues de definitiv verloeh und ihri Waeutreis witerverfouge.
Suesch het sich bi ues nid viu gaenderet, usert dass mr brun si u am Dario sini Haar immer wie meh wachse. Mir hoffe euch geits gaeng no guet? Mir hei gseh, dass dir um die 7 - 13 Grad oebe heit, auso raecht chaut wuerdemer saege. Vergaesset nid d Winterpneus z montiere une guete Winterspaeck azfraesse hihihi!!!
Ae dicke Muntsch Sibylle u Dario

1 Kommentar:

Daniel82 hat gesagt…

ach so geil - ich beneide euch so sehr, dass ich schon mit dem kleinsten Sonnenstrahl hier in der schweiz zufrieden bin.
wie ich gesehen habe, scheint dario langsam aber sicher sogar nen beach-boy-sunny-surfer-guy-body anzubräunen, so dass sich mitch und steve (von baywatch) grosse sorgen um ihre karriere machen müssen... dario hat ja längst bewiesen, dass er david hasselhof auch beim saufen das wasser (oder in seinem fall - das bier) reichen kann.

In dem sinne: geniesst es weiter, lasst es uns wissen wie es euch so geht und grüsst niccu liebst von mir!

Liebe Grüsse
Euer Bruder
Dani